قوانین و توافقنامه استفاده از سرویس‌های اسدیکا

  1. اسدیکا متعهد می گردد که در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات تحت وب را با شرایط ذکر شده در مشخصات مجموعه‌ها و همچنین انتخاب کاربر، با توجه به فرمی که کاربر ارسال می کند، به وی ارائه نماید.
  2. تقاضی متعهد می گردد در طول مدت استفاده از خدماتی که اسدیکا بر طبق فرم سفارش در اختیار وی قرار می دهد، به هنگام تبادل فایلها و کلا هرگونه اطلاعات به فضای تخصیص داده شده جهت سایت خود، رعایت کامل شئونات اخلاقی ، قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی را بنماید. تمامی قوانین ذکر شده شامل حال نمایندگان فروش نیز می گردد
  3. رعایت قانون کپی رایت برای سرور‌های وارز الزامی نیست و برای سایر سرور‌های الزامی میباشد.
  4. سایتهایی که محتویات آنها خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران (فروش غیر مجاز وی پی ان ،سایت‌های موزیک ، فیلم و ….),و همچنین آپلودسنترها قابل میزبانی نیستند و بدون اخطار مسدود خواهند شد. ( نمایندگان فروش نیز طبق قوانین ملزم هستنداز سرویس دهی به اینگونه سایتها پرهیز نمایند )
  5. تعداد ایمیل مجاز جهت ارسال برای هر دومین حداکثر 50 عدد در ساعت و حداکثر 500 عدد در روز می باشد. این محدودیت ، به صورت بین المللی ، از طرف سرورها و برای جلوگیری از فرستادن اسپم ، استفاده می شود .مشتریانی که با ارسال ایمیل‌های انبوه با عث اختلال در خدمات رسانی شرکت به کاربران شوند . و به ارسال هرزنامه از طریق اسکریپت‌های ارسال ایمیل بپردازند اکانت آنان مسدود شده و طبق قوانین جریمه نقدی خواهند شد.
  6. مشتری می پذیرد که مسئولیت کامل هرگونه اطلاعات، فایل، تصویر و نیز سایر مواردی که درون سایت خود قرار می دهد، با خود او می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه اسدیکا نمی باشد. متقاضی همچنین متعهد می گردد که کلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنت ، اقدام به دستکاری و نفوذ به سایت‌های دیگران ، هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل خود و سایر موارد مشابه پرهیز نماید
  7. مشتریانی که اقدام به قرار دادن موزیک و فیلم‌های غیر مجاز در سایت خود کنند، سرویس آنها در اولین تذکر 24 ساعت ، دومین تذکر 7 روز معلق و در بار آخر به طور کامل بسته و هزینه پرداخت شده مسترد نخواهد شد
  8. مشتری متعهد می گردد که نام اختصاصی و رمز عبور اختصاص یافته به خود را که توسط شرکت برای وی ارسال شده است را نزد خود محفوظ نگه داشته و به فرد دیگری انتقال ندهد. متقاضی همچنین متعهد می شود که حق استفاده از خدمات ارائه شده مندرج در فرم ثبت را در طول مدت استفاده از این خدمات، بدون اطلاع اسدیکا به فرد دیگری واگذار ننماید
  9. اسدیکا جهت تماس با شما، نیاز دارد که همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل زندگی، تلفن تماس و پست الکترونیکی شما را در اختیار داشته باشد. لذا ضروری است که متقاضی در صورت تغییر مشخصات خود، مراتب را به اسدیکا اطلاع دهد ، در غیر این صورت اسدیکا هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی به موقع به مشتری یا در صورت دزدیده شدن اکانت مشتری و بازخواست اکانت مورد نظر نخواهد داشت
  10. در صورتی که مشتری فراتر از حد و میزان فضای تخصیص داده شده به وب سایت خود استفاده نماید، مانند ارسال هرز نامه ، استفاده بیش از حد مجاز از منابع سیستم مانند رم و( سی پی یو ) و یا شبکه . استفاده نابجا از وب سایت، اجرای پسوند‌های (ام پی تری ) ، استفاده از فیلتر شکن‌های موجود و میزبانی سایتهایی با موضوعات جنسی به هر شکل، سیاسی، غیر قانونی،‌هایپ ، موضوعات هک و ناقض قوانین کپی رایت ایران ،و کلا ایجاد شرایطی که مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد اکیدا ممنوع است ، و سرویس ارائه شده از طرف اسدیکا بدون هیچگونه اخطار و یا هیچگونه بازگرداندن مبلغی به کاربر، مسدود خواهد شد.
  11. نکته :کاربر نباید از سرویس میزبانی وب (وب‌هاستینگ) به عنوان‌هاست دانلود و یا آپلود استفاده نماید.
  12. استفاده از اسکریپت‌های رپید لیچ و انتقال فایل‌هاست به‌هاست و اسکریپت‌هایی که به سرور فشار میاورند اکیدا ممنوع است.در صورت مشاهده بدون اخطار قبلی سرویس کاربر مسدود خواهد شد و برای رفع مسدودی سرویس، طبق قوانین جریمه نقدی خواهند شد.و همچنین استفاده از اسکریپت‌های آپلود سنتر و چت روم در سرویس وب‌هاستینگ ممنوع میباشد.
  13. نکته : پهنای باند به میزان رم ، سی پیو و منابع اشتراکی سرور گفته نمیشود
  14. مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه اسدیکا نمی باشد . لازم به ذکر است به طور اتوماتیک سیستم پشتیبان گیری هفتگی برای کلیه سرویس‌های وب‌هاستینگ فعال می باشد
  15. توجه : شما همواره می توانید قبل از خرید سوالات خود را در خصوص سرویس مور نظر خودبا واحد فروش در مبان بگذارید و با اگاهی کامل سرویس خود راخریداری نمایید بعد از خرید و دریافت سرویس گارانتی برای بازگشت وجه وجود ندارد
  16. اسناد، دفاتر، گزارشات و همچنین عملیات الکترونیکی ضبط شده در سیستم‌های کامپیوتری اسدیکا در مقابل ادعای کاربران، سند و دلیل معتبری میباشد
  17. اسدیکا مجاز به حذف فایلهای ویروسی کاربران می باشد. بدیهی است پس از حذف فایل آلوده هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود
  18. هر یک از کاربران که باعث ایجاد خسارت برای اسدیکا شوند(از طریق هک و دیداس و ….) ، اسدیکا این حق را برای خود محفوظ میدارد که از کاربر متخلف خسارت و جریمه نقدی را دریافت نمایید؛و در برخی موارد حاد اسدیکا میتواند از خاطی شکایت رسمی کرده واز طریق قانون عمل نماید.
  19. نگهداری و استفاده از کدهای مخرب بر روی سرور‌های اسدیکا ممنوع بوده و شرکت مجاز به حذف آنها بدون اطلاع قبلی می باشد
  20. قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید. نسخه قابل استناد این سند قرارداد آخرین نسخه ای که در سایت موجود است، خواهد بود همچنین شما حق اینکه بخواهید، اطلاعات شخصی شما از مجموعه اطلاعات جمع آوری شده ما، حذف شود، یا افشا نشود را دارید، برای این منظور نامه ای به صندوق پستی info@sdka.ir بفرستید. لطفا در این نامه درخواست، نام دامنه و اطلاعات تماس خود را نیز قید کنید
  21. توجه : شما همواره می توانید سوالات و پیشنهادات خود را به صورت 24 ساعته توسط سیستم ایمیل یا قسمت پشتیبانی اسدیکا در میان بگذارید. ایمیل‌های شما حداکثر تا 48 ساعت جواب داده خواهد شد. در صورت نیاز میتوانید با شماره تلفنهای اسدیکا در ساعات اداری تماس بگیرید
  22. کلیه کاربران و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویسهای ما، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس دهی اسدیکا می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که اسدیکا از سرویس آنها استفاده می کند. این شرایط جامع و کامل نبوده واسدیکا حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه www.sdka.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل یا فکس به صورت کتبی به اسدیکا اعلام گردد.
  23. توجه : مدت زمان پاسخ به تیکت‌های ارسال شده،حداکثر 24 ساعت میباشد،پس لطفا از ارسال پیام مجدد جدا خودداری کنید.پشتیبانی تنها از طریق تیکت،بخش پشتیبانی آنلاین اسدیکا و ایمیل‌های رسمی سایت میباشد؛امکان پشتیبانی از طریق یاهو و سایت‌های دیگر و … به هیچ عنوان مورد تایید نمیباشد و مسئولیت برعهده کاربر است.

 

 

قوانین و مقررات سرویس دهی‌هاستینگ

 

شرایط و ضوابط کلی ارائه خدمات:

تمامی مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات اسدیکا اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشند. فلسفه وجود چنین توافقنامه ای، حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویسهای اسدیکا، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت می کنند و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود. اسدیکا حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یک از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی را برای خود محفوظ می دارد و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی در سایت اصلی شرکت یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد

منابع سخت افزاری سرور:

استفاده از منابع سخت افزاری سرور مانند Cpu, Ram, Network و … برای هر یک از مشتریان حداکثر تا 10% ظرفیت کل در یک روز مجاز است. اسدیکا تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه که میزان بالای استفاده از منابع سرور است، می باشد. هر سرویس میزبانی وبی که تشخیص داده شود فعالیتش با عملکرد صحیح سرور یا سلامت شبکه در تضاد است، بدون اعلام قبلی بسته خواهد شد.

ارسال هرزنامه (Spam):

ارسال حجم زیادی پیامهای غیر ضروری و یا بازرگانی از طریق اینترنت (که به این عمل ارسال اسپم می گویند) بدون توجه به اینکه این عمل ظرفیت سرور را پر می کند یا در سرویس دهی به مشتریان اسدیکا اختلال ایجاد می نماید یا خیر، ممنوع است. هر گونه توزیع و یا فروش نرم افزارهایی که برای ارسال هرزنامه به کار می روند نیز، بر روی سایتهایی که بر روی سرورهای این شرکت قرار دارند، ممنوع است

موارد فورس ماژور:

اسدیکا هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم‌های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه اسدیکا تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را میدهید که ادعای در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

برنامه‌های اجرایی:

هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. اسدیکا برنامه‌های اجرایی را که با سایتهایی که توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.

استفاده غیر قانونی:

سرورها و خدمات میزبانی وب اسدیکا فقط می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده‌ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات (Backup):

اسدیکا از تمام اطلاعات سایتها و بانکهای اطلاعاتی مشتریان، به صورت منظم هفتگی و ماهانه، نسخه پشتیبان تهیه می کند اما بجز در مواردی که این شرکت کتباً با مشتری به توافق رسیده باشد، مشتریان منحصراً و کاملاً مسئول مدیریت و تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتی که در مورد خاصی نیاز به بازیابی اطلاعات از دست رفته مشتری بود و نسخه پشتیبان اسدیکا به درستی عمل نکردند، اسدیکا به هیچ وجه مسئولیتی را در این مورد نمی پذیرد.

ویروسها و سایر فعالیتهای تخریبی:

استفاده از سرویسها یا تجهیزات اسدیکا برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان‌های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

مسئولیت مشتریان:

مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم بشمارند. اسدیکا این حق را برای خود محفوظ می دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات اسدیکا به گونه ای استفاده می کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ نماید

اعمال تغییرات در سرویسها:

اسدیکا این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام کند.

تمدید قراردادها:

جهت جلوگیری از قطع سرویس، مشتریان باید حداقل 1 روز قبل از تاریخ انقضاء نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمدید به موقع دامنه و‌هاستینگ، اسدیکا هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات‌هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت.

 

 

 

رفع مسئولیت

  • در صورتیکه مشکلاتی برای اسدیکا پش آید و این مشکلات از عهده مسئولین اسدیکا خارج باشد و موجب قطعی ارتباط و یا از کار افتادن خدماتی که ما به مشتری ارائه میدهد، گردد، این مورد از عهده مسئولین اسدیکا خارج میباشد از میان اتفاقات مزبور می توان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهواره‌های مخابراتی، پدیده‌های مخرب جوی، اشکالات خطوط مخابراتی، تاخیر در پاسخگویی شرکتهای خارجی فراهم کننده خدمات درخواستی به هر میزان زمانی، ممنوعیت به کارگیری اینترنت در خارج یا داخل کشور، جنگ، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شرکتهای بین المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب، تحریم‌های بین المللی ، تغییرات در قوانین و بوجود آمدن مشکلات ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و مشکلاتی از این قبیل که خارج از عهده اسدیکا باشد را اشاره نمود.همچنین در زمانی که موارد ذکر شده برای کاربر پیش آمد،ایجاد مباحث خارج از اسدیکا ممنوع میباشد(ایجاد تاپیک‌های مخرب در انجمن‌های دیگر و …)و موجب یک روز مسدودی سرویس کاربر بابت جریمه میشود.
  • اسدیکا تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(از قبیل از دست رفتن اطلاعات و …)‌ مسئول نمی‌باشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی (صریح یا ضمنی)‌، نقض توافقنامه و رویه‌های جانبی آن بوده و یا عدم توانایی شما در استفاده از محصولات و یا خدمات اسدیکا و یا به هر علتی موجب از دست رفتن اطلاعات و فایلها باشد، اگر چه اسدیکا احتمال چنین خسارتی را گوشزد کرده باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در همچین شرایطی مسئولیت اسدیکا محدود به قانون می‌گردد. شما موافقت می‌کنید که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط اسدیکا در برابر خسارات احتمالی بیش از کل مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.
  • تمامی اطلاعات (از قبیل: ایمیل،نشانی،شماره تماس،بک آپ،آی پی ،سرویس‌های خریداری شده و ….) کاربر کاملا توسط اسدیکا محفوظ هستند و تحت هیچ شرایطی منتشر نخواهد شد. تنها در صورت درخواست رسمی مراجع قضایی و نظامی ،اسدیکا اطلاعات کامل کاربر را به مرجع تقاضا کننده تحویل میدهد.
  • توجه داشته باشید که در صورتیکه به بازگرداندن اطلاعات هفتگی نیاز داشتید به محض بروز مشکل ، سریعا تا قبل از ساعت 12 شب همان روز به واحد پشتیبانی اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام گردد .بک آپ هفتگی از تمامی سرویس‌ها در سروری جداگانه گرفته میشود،بک آپ روزانه برعهده کاربر میباشد. بدیهی است عواقب عدم اطلاع به موقع و نبود یا خراب بودن بسته بک آپ به عهده خود فرد می باشد و هیچ ادعایی متوجه حال اسدیکا نخواهد شد.

ممکن است هر چند از گاهی در این قوانین تغییراتی اعمال شود.وظیفه مشاهده و اطلاع از قوانین جدید یا ویرایش شده بر عهده کاربر میباشد.پس لطفا هر از چند گاهی به این قسمت مراجعه نمایید و قوانین جدید را مطالعه نمایید.

لطفا در نظر داشته باشید ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه کامل قرارداد و مورد تایید بودن تمامی موارد فوق از سوی شمامی باشد . شاد و پیروز باشید

تاریخ آخرین آپدیت : 11/1392


تمامی حقوق برای "اسدیکا" محفوظ میباشد